Barbara Woś
Jestem absolwentką Uniwersytetu Medycznego na kierunku fizjoterapia w Poznaniu. Ukończyłam wiele certyfikowanych kursów min: NDT Bobath Baby, Integrację Sensoryczną (SI), trójpłaszczyznową terapię manualną wad stóp u dzieci, elastyczny terapeutyczny taping w pediatrii. W terapię dzieci zaangażowana byłam już w czasie studiów w trakcie wolontariatu w przedszkolu specjalnym. Posiadam ponad 10 – letnie doświadczenie w pracy z niemowlętami i dziećmi z zaburzeniami wieku rozwojowego zarówno o podłożu neurologicznym, genetycznym i ortopedycznym. Dużą wagę przykładam do fizjoprofilaktyki, czyli właściwego sposobu pielęgnacji dziecka i stymulacji jego rozwoju na każdym etapie. Istotne jest dla mnie możliwie wczesne wdrożenie postępowania fizjoterapeutycznego, tak aby możliwie szybko korygować nieprawidłowości i zapobiegać kolejnym. Każdego pacjenta i jego rodziców traktuję indywidualnie i z dużą uważnością analizuję aktualne potrzeby. W swojej pracy kieruję się empatią i zrozumieniem.
Dlatego zachęcam Państwa do jak najwcześniejszej konsultacji w przypadku zauważenia niepokojących sytuacji w rozwoju Waszego dziecka lub problemami i wątpliwościami w jego pielęgnacji.
Stale poszerzam i aktualizuję wiedzę z zakresu fizjoterapii pediatrycznej, aby coraz lepiej pomagać moim podopiecznym.
Kursy i szkolenia:
2021r. | Integracja Sensoryczna – diagnoza i terapia |
2021r. | Trójpłaszczyznowa manualna terapia wad stóp u dzieci |
2019r. | Elastyczny Terapeutyczny Taping w pediatrii |
2019r. | Ocena oraz stymulacja psychoruchowa niemowlęcia i małego dziecka w oparciu o neurofizjologię rozwoju |
2018r. | Terapia Neurorozwojowa NDT – Bobath Baby |
2016r. | Użytkowanie i dobór ortez kompresyjnych SPIO dla dzieci |
2016r. | Neurorozwojowa prewencja i korekcja wad postawy u niemowląt i małych dzieci |
2013r. | Terapia Neurorozwojowa NDT – Bobath Basic |
2013r. | Kurs stosowanie aplikacji Kinesiotaping |
2012r. | Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg integracji odruchów dr Sally Goddard |
2011r. | Dziecko zaburzone neurologicznie – usprawnianie dzieci w wybranych jednostkach klinicznych |